Followers

jom klik klik

Wednesday, June 18, 2014

kembara cuti sem...

lama gila tersimpan dalam draft.memandangkan dah ada ni , post je la.


post pada kali ini merupakan sambungan penceritaanku berkenaan pengisian cuti semester. Alhamdulillah diberikan kesempatan oleh ilahi pada bulan yang mulia (12 ramadhan)  ini untuk berkongsi pengalaman yang telah aku lalui sepanjang cuti semester kali ini.


14-15 julai 2012
Awalku bangun hari itu kerana terlalu teruja untuk pergi ke Bukit Broga bersama seorang sahabatku Zawawi (awi). Kami ke sana menggunakan motosikal.Pada hari pertama kami bermalam di Shah Alam, iaitu dirumah kakak si Awi. Pada keesokkan paginya kami terus bertolak pada jam 6 pagi. Berbekalkan tip dan beberapa petunjuk yang kami perolehi, kami redah je jalan tu sampai jumpa papan tanda yang bertulis "BROGA".





20-22 julai 2012

Pada minggu ni aku balik ke kampung untuk bersama-sama keluarga menyambut kedatangan Ramadhan.Walaupun hanya sekejap tetapi ianya pasti bermakna bagi keluargaku terutamanya Mak dan Abah.



27-30
erm. kali ni macam menarik sikit.sekali lagi ke Seremban tetapi kali ni ada misi lain iaitu memberi bengkel Photoshop kepada sidang redaksi majalah sekolah SMK Seri Ampangan . Peluang ni muncul gara2 Cik Zura la. Memang minat nak berkongsi ilmu tetapi dalam masa yang sama rasa gementar.walaubagaimanapun atas bantuan Cik Zura dan Mastura Zaid, Alhamdulillah dapat berjalan dengan baik harapnya.









bengkel tu sekejap je yang lamanya masa berjalan jalan





























No comments:

Just Click

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...