Followers

jom klik klik

Wednesday, August 10, 2011

KetiKa Itu

kali ni aku nak story tentang aku dan mereka semasa
menuntut di Tingkatan 5 IT 2.

Dari kiri : Aku,SAM,Dila,Fatin Z ,Julia, Shidon, Izamir(IR), Sobri,
bawah:Khairi azim,Izham,Iqmal,Cikgu Mas,Awanis,Fatin Arlina,Lydia

Aku berada dihujung sebelah kiri...hehe..

Korang apa khabar semua?
X rindu kat aku ke...hehe.
Alhamdulillah,sekarang kita berada di haluan masing2 yg kita pilih.
Walaupun dh 4 tahun kita berpecah demi mencapai impian masing2 tetapi ukhuwah yang terjalin masing berkekalan.cuma mungkin terdapat kekangan masa untuk bertemu.Kalau diingatkan balik kenangan semasa kita di sekolah,macam2 ragam kan.apa pun ia tetap menjadi kenagan terindah



yang ni Gambar sewaktu malam jamuan akhir tahun di Asrama....
aku kat hujung sekali..eh hujung tu izamir ridzwan(IR)..Aku yang sebelah dia....fikri, shafiq, sobri, dzul, syazwan, wanda, aizat, azizi, syed, nan, dan kaum hawa di belakang tu..hehe..

2 comments:

oleander said...

kenangan yang akan kekal slamanya..@@,)

Izamir Ridzwan said...

i miss this great moments too

Just Click

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...