Followers

jom klik klik

Wednesday, June 8, 2011

Aku Telah Jatuh Cinta

Aku Telah Jatuh Cinta
Alhamdulillah.
Sepanjang bulan mei & jun ini,aku sudah mendapat banyak pengalaman....kenangan terindah di UPSI mungkin....Kali ni aku nk berkongsi pengalaman yang telah dilalui buat teladan semua



Bengkel Sekretariat Minggu Suaikenal[SMS]-18 mei-27mei
Dekat bengkel SMS ni,aku dapat mengenali insan2 yang bergelar sahabat.walaupun selalu kami berselisih,bertembung tetapi tidak menyapa.namun dari bengkel ni lah kami mula menjalinkan dan memantapkan lg ukhuwah diantara kami semua.
Ketika menjalankan LDK
wajah kegembiraan

Sama-sama menjejak mimpi

ketika menjalankan aktiviti di Proton City


Minggu SuaiKenal-[MSK]
-Dari bengkel ,terus pula ke MSK Jun [pengambilan pelajar Diploma].ukhuwah yang telah terjalin dieratkan lg dengan semangat berpasukan,mengharungi masalah2 yang dihadapi bersama.Aku dapat mengenali ramai orang dan belajar untuk menguruskan sesuatu.Walaupun ini MSK yang pertama,ianya bagai penuh magis kerana aku telah jatuh cinta pada MSK kali ini,& berazam akan lebih baek pada masa akan dtg.

LCCT -menunggu kedatangan pelajar dari Sabah & Sarawak

Sewaktu hari pendaftaran

Wajah-wajah Anak Kandung Suluh Budiman

Antara Sekretariat MSK


Alhamdulillah,ukhuwah yang terjalin,amat manis rasanya.hehe

No comments:

Just Click

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...